miércoles, 12 de mayo de 2010

CRÍTICA: "GIRASONS"

Bé, com en tots els espectacles que hem anat a veure, aquest ha tingut punts positius, però d'altres també negatius, segons la meva opinió. Començarem, millor, per les crítiques negatives, que així acabem amb bon sabor de boca. Estava molt bé que els músics volguessin interpretar mentre tocaven, però penso que interpretativament, no deien res. Potser tinc aquesta impressió, perquè, en ser un espectacle infantil, no es buscaven moltes raons per fer el que feien, simplement es tractava de l'estètica, entre les llums i els moviments que feien. Una altra cosa que no em va agradar gens va ser el fet que, quan la majoría dels músics somreien o el que volien transmetre era alegria o bon rotllo als nens, alguns estaven seriosos, i a sobre rectes com un pal i quiets. Apart d'això em van agradar moltes coses, com per exemple, a l'inici de l'espectacle, va estar molt bé que els músics sortissin d'entre el públic, ja que, així, establien un contacte amb el públic que era present durant tot l'espectacle. En aquest contacte hi podem esmentar que van fer ballar, fins i tot, als nens, i jo em vaig contagiar de la seva inexplicable alegria i també vaig començar a fer els moviments que a l'escenari feien els músics. Cal destacar la qualitat dels músics en tocar les cançons, moltes vegades simples, però d'altres complicades, mentre caminaven o feien qualsevol altre moviment, en alguns moments, complicats, com quan la pianista va tocar amb els peus sobre la cadira. 
En conclusió, penso que no era un espectacle especialment adient per nosaltres, perquè estava dirigit als infants, però tot serveix per a alguna cosa, i em vaig poder fixar en moltes coses que segurament en un espectacle que no fos dirigit a un públic infantil no podría veure, així que l'últim que diré és que vaig passar una estona despreocupada i divertida.

No hay comentarios:

Publicar un comentario